Hallu

Är väldigt trött och har haft mycket att göra de senaste dagarna så därför har bloggen drabbats.
Såhär ser min helg ut

Fredag: rider puh, drar till Eric på kvällen.
Lördag: provrida en häst (Woop woop) drar till andra stallet och fixar inför tävlingen.
Söndag: upp tidigt. Lokal hopptävling på hufvusta med nikkie! Hoppar LD. Hem, äta lunch. Drar till andra stallet och rider puh.

Mitt i allt detta ska jag hinna med massa plugg och skolarbeten + vara med vänner och sånt som jag inte planerat än!

Ganska fullt upp just nu för såhär ser alla mina helger ut nu ungefär! Men jag gillar det.. Men visst är det svårt att hinna med allt och göra det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0