++ en massa hästar

hejhej! Igår blev det myskväll med Beesti hemma hos mig. Lagade tacos till mig och min bror och sedan kollade jag och Malin på film, gjorde chokladmilkshake och snacka en del! Sen drog hon hem vid halv 2 nån gång och då gick jag och la mig!
 
Idag hade jag inget för mig på morgonen så jag passade på att sova ut! (kunde dock inte sova) så låg i sängen till 12. Vid 14 åkte jag och mamma och provred en häst! (kan berätta mer om det när jag vet säkert, inte köpa häst utan medryttare) sen åkt vi direkt till kristinas stall och hämtadeett par transportsskydd som jag ska få låna av henne imorgon. Därefter åkte vi vidare till stallet (ridskolestallet) och fixade inför imorgon.. dvs, packa ex. täcken, tyglar, benskydd, transportskydd, extrasaker och massa mer! + putsa tränsetgjorde jag också! imorgon ska jag vara i stallet 6!! ... på morgonen.. Herregud, upp 5? :o Så det blir förmodligen tidig kväll ikväll. 
Efter tävlingen imorgon åker jag och rider puh.
Bild från förra gången jag tävla på hufvusta fast med Beauty Boy.
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0