Datorinlägg för en gång skull

Hejsan alla ni! vaknade 11 imorse och 11.30 var jag i stallet. Red pusan i skogen.. hoppade över stockar och sånt. kom hem 14 och då åt jag snabbt mat för jag trodde att jag hade jättebrottom vidare men det hade jag tydligen inte.  Nu har jag en väldigt irreterande hicka och sitter och kollar på film. Om en kvart kommer Eva och hämtar mig så åker vi vidare till valla gård där jag ska rida hennes häst trasan. Får se vad jag gör ikväll. mina vänner ska gå bus eller godis men det känns lite mobbat och random när man är 14 år? aja, får se vad jag hittar på!
 
dethär lovet har/är väldigt lame enligt mig.. det händer typ ingenting och ja.. det har inte vart så kul liksom. 
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0