Bilder från min barndom

HAHAHAHAHAHHAH på de bilderna över ↑ ... nej jag var inte störd.... jag gillade bara ...inte..blixten!
"ta hur mycket du vill godis" ....fick typ 5 bitar i mina små händer :(
Pippi och Bernie på samma gång!
Jag var så himla sur där kommer jag ihåg, för dansade sist så vi fick aldrig gå igenom dendär stjärnan..
idre
hahah dendär jävla luggen!
sysslingen och jag!
bonbonland
Portugal, har dendär kotten på mitt rum!
Haha seriöst, jag var modell på den tiden... ni kommer märka det på senare bilder med mina poser, det snea huvudet och munnen sådär kaxigt plutandes.
var van vid alla diplom så jag behövde inte ens le. har typ 50 hemma!
stämmer min modellbeskrivning tycker ni?
här?
haha munnen stämmer helt klart här!
happines
glad tjej med två nyväxta framtänder!
denhär bilden beskriver så sjupt min pappa, han skulle alltid filma/ta bild när vi var högst upp i en bergodahlbana!
jajjemensan! jag har flygit fallskärm efter båt!
Jo bikinin passar visst....
 
haha dethär är ett fååååtaaaal bilder jag har! kommentera bara om ni vill ha fler!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0