Älskar dig syster!

Min favorittjej, min lycka, min bästa och älskade syster! Jag vet att du inte kommer läsa dethär (för du är bara 7år, haha) men jag hade så många roliga bilder på dig att jag var tvungen att lägga upp de! 
dethär är ju bilder med min familj och de tillhör egentligen inte bloggen, men jag lägger upp de ändå nu!
ville inte sitta still.... haha!
HAHAHA, fan vad hon var besatt av dendär drickan verkar det som..(typ juice) haha och jag hänger med bartendern! :D
"äh, men jag tror jag går och lägger mig igen då..!"
Kolla på apan igeeen!!
HAHA hon var så sjuuukt rädd för skalman!
haha ni kanske har sett de senaste bilderna fast med mig istället för Emma! haha det är för när hon ska fota mig MÅSTE jag fota henne först! hon räknar typ gångerna så dte blir rättvist med antal bilder... :D
 
Min lilla bebis blev stor! 
 
 
Älskar dig min fina syster!
 
/Mathilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0