Träning

Ska springa iväg på fotbollsträning om en timma! var ett tag sedan nu!
 
Hej förresten! skolan idag var jukt chill, även fast det var en lång dag. Började med engelska där vi knappt gjorde nått för vi bara var halva klassen. sen hade vi syslöjd i 2timmar och det brukar ju alltid gå fort och enkelt. sen hade vi en timme lunch och efter det drog vi på en föreläsning om film på Zita biografen i stan. Så vi slutade vid 15.45 ungefär. Men den tiden extra kommer göra så att vi hoppar över svenskan på fredag och då har vi bara 2 lektioner så det kommer bli huuuur naaajs sooom heeelts. 
 
Har förövrigt en jädra mensvärk som inte är så behaglig. så har svullnat upp lite lite känner jag och är ej på så bra humör vilket inte alltid är så bra när man är med mig!
 
Nu ska jag städa mitt rum lite grann och sedan drar jag iväg på fotbollen!
vacker brud ellääää?
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0