skolan dödar mig

Har pluggat hela dagen idag känns det som. Kom precis (lite sent) till ridningen för att hinna med så mycket plugg som möjligt och nu sitter jag klockan 23 med en klar svenskabok som jag skrivit 2 sidors antekningar till, lyssnat på 1h om valet och anteknat och gjort en sammafattning som jag nyss mejlat till min lärare, gjort två sidor i matten och nu har jag 2 sidor kvar! + att mitt te börjar ta slut. Haha trauma! Allt tar sån tid också! pluggat 5h idag, bortsett från skolan! ska sätta mig med matten nu så jag får sova snart! juste måste duscha också!
 
lång dag imorgon som jag kan berätta om imorgon bitti om jag hinner göra ett inlägg då! 
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0