panik på mig själv..

Ibland är jag bara så jävla irreterande. Så sjukt dum och jobbig.
 
Eva smsa och fråga om jag kunde ta trasan idag men jag sa nej för att jag hade för mycket plugg.. Men vad har jag gjort sen jag kom hem från skolan då? ALLT som går att göra för att komma bort från pluggandet. Så himla onödigt att sitta och kolla på typ poliser på youtube istället för att rida, hjälpa Eva eller plugga! men jag har inte gjort något av det, och nu sitter jag här och bloggar! usch blir så irreterad på mig själv så nu ska jag gå så jag får nåt gjort.
teiiiiiii is yummiii                                                    Borde bli sponsrad av VS med dessa reklambilder..
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0