Mysfaktor

 
det vanliga idag igen. - plugga, bloggning, musik i öronen och dricka te. Känner mig som världens nolifer men jag måste vara duktig i skolan för att kunna få en bredare grupp inriktingar att välja på till gymnasiet och jag har inte riktigt bestämt mig över vad jag vill göra så då är dte lika bra att satsa så man kan välja det man vill göra sen när man har bestämt sig. Nej nu åker hörlurarna på igen så ska jag gå in i min lilla "pluggvärld" här. Förövrigt så behöver jag en ny design. Den jag har nu är så Himla tråkig så man spyr. Ska ta lite foton strax för en ny header och kolla igenom lite i min photoshop tidning för att få insperation till en kommande header. Designen blir väll i värgval lite höstig och lite vintrig. Mer om det senare när jag har bestämt mig. 
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0