Mormor & morfar

Heej ni! Igår morse åkte jag ner till min mormor och morfar med familjen. Kaos resa hit på 5h som egentligen skulle tagit 3,5 h menmen..
Åt middag här och sen drog vi på hockeymatch Oskarshamn - Djurgården. FULLT med människor!
Tråkig match i övrigt då det blev ett mål och det missade såklart jag! Jaaa.., ✌
Hade 5 lyckliga minuter den kvällen sen snabbade jag det rejält och är allmänt Depp nu. Legat och tänkt på det hela natten och ångrar mig vääääldigt mycket!
Idag vet jag inte vad vi hittar på här. Kanske åker in till staden och köper en väska eftersom min syrra spydde ner min och den är allmänt trasig. Annars åker vi till kyrkan. Jaaa igen..✌
Neej nu ska jag deppa lite mer och sen gå ner och se vad vi ska göra idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0