Kladdkaka

Lite bilder från idag, dock oredigerade.

Hejsaan! Idag slutade jag två och då skulle jag och några till egentligen hem till Robin för att färga hans hår (Haha låter fett gay men han får 500 om han gör det), men de hade typ inga pengar för att köpa hårfärgen så jag drog hem med Malin till My Place. Vi bakade kladdkaka och gjorde te och sen satte vi oss på mitt rum och läste bloggar och sånt basic, eler jag sticka lite dårå.. Sen stack Malin och då satte jag på filmen Ted som jag har kollat klart på nu. Den var ju lite gullig, bättre än vad jag trodde, hade låga förväntningar men..
Så nu ska jag ta fram NO och Spanska böcker och sitta och plugga ett tag! 
 
Slänger upp ett inlägg om mitt hår ikväll! Lägger det på tidsinställt så ni kan vara säkra på att det kommer upp!
Puss på er och ha en fortsatt bra Onsdag!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0