Helgen

 
pluggar lite nu innan jag går och lägger mig. Spanska ord till imorgon som vanligt som man kommer på att man har 23 på kvällen dagen innan läxan ska lämnas in. Smart och classic.
 
I lördags dömde jag matcher hela dagen så jag tjäna 700 spänn. hade en paus på 40 min vid tre så jag gick ut i spåret och hade tänkt springa, men hade på mig t-shirt, 2 fleeströjor, dunjacka, långkallsonger, mjukisbyxor m.m så blev så sjukt varm att jag inte palla springa mer än 10min för jag inte kunde andas i alla kläder...
 
Igår gick jag upp tidigt, åkte till stallet där det vankades tävling. Hoppade Lc på mitt lilla mumintroll Nikkie som skötte sig bra på hela rundan förutom det 4jde hindret som hon stannade på. Vet inte riktigt vad som hände. En klurig linje var det med tre hinder på bruten linje med 3 galoppsprång emellan varje och det tycker hon är lite jobbigt så det var väll antagligen det plus lite dåligt tempo och framåtbjudning kanske!
Skulle egentligen följt med Eva när hon skulle tränat för Jörgen Larsson (eller nåt sånt hette han, 3a i OS hade han iaf blivit för länge sen) men jag hann inte. Åkte hem vid 12 så tog det lungt hemma och åt lunch och så.. vid 4 drog jag till IP där jag skulle spela match mot Djursholm. Men 2 minuter innan matchen skulle blåsas igång säger de att de inte får ihop ett lag så åkte de hem! sjyst när vi hade värmt upp i 45 min och var astaggade.. så vi hade lite egen match på 7mannaplanen i en halvtimma istället!
 
Idag vakna jag runt 9. Tog lite sovmorgon och sedan drog jag till vårdcentralen för att ta livmoderhalscancer sprutan. Fick vänta 1 timme på att få komma in och ta dendär sprutan! herregud vilken tid det tog. Aja, åkte därefter till skolan iaf. Slutade 3 och då drog Malin och jag hem till Eric. Vi skulle egentligen kollat på nån film, men vi kom inte överräns om vilken så vi åt glass och choklad och grejer och gjorde oss tjocka istället! åkte hem med malin vid 6. stanna ute och snacka med henne i en timmatyp när vi hade klivit av bussen innan jag åkte hem. Kom hem sen och då åt jag tacos och har kollat på fotbollsgalan lite grann tills nu!  ... men nu måste jag faktiskt plugga det sista innan mina ögon somnar.
 
Puss hej!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0