guuuud förlåt!

Har inte ens märkt själv hur dåligt jag bloggat denhär veckan men ajdå, dethär var inte bra..
 
Hej kanske jag skulle börjat med? ..Kan inte påstå att jag har haft mycket att göra, utan jag har bara haft massa plugg att lägga energi på och sen vart allmänt trött..
Orkar inte förklara allt jag gjort (den listan skulle ioförsig ej bli så lång) så här är massa minibilder istället!
Igår iaf så stack jag till staden och fridays med mina underbara vänner vid 5tiden. Fick det mysigaste bordet i ett litet hörn liksom.. Åt en god hamburgare och oreo-milkshake som vännerna bjöd på som födelsedags present (i efterskott) sen skulle vi på en fest men den blev inställd så då åkte jag, Malin, Stina och Anna hem till Anna. Pelle kom dit sen och vi dansa och snacka och sånt typ.. Drog hem med malin vid 23 typ för Anna och Stina ville sova. Haha sega.. Hade en grymt mysig kväll iaf! tack hörni! 
 
Idag har jag inte gjort mer än att kolla på tv, sticka, och tjänat lite pengar genom att ha dömt en fotbollsmatch. Det var fett värt med 150 spänn till för att handla grejer till på Stockholm horse show som är nästa helg! gud vad kul det ska bli! har längtat som fan alltså.. 
Nu ska jag väll iväg och handla godis för min familj är i desperat behov av det nu typ.. och jag har ätit mest i den påsen vi har tydligen, så då blir det JAAAG som måste cykla bort till affären i regnet och mörkret! Supeeer(?)!! 
 
/Mathilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0