Tävling imorgon

Måste ta och sova ut lite nu till morgondagen. Känner mig pigg så kommer förmodligen inte somna på ett tag... somna etc 4 igår! Men imorgon blir det upp tidigt, 7.15 står klockan på. Ska va i stallet vid 8. Vi ska lotta hästar så jag vet inte ens om jag får Nikkie :o Efter tävlingen blir det hem, käka lite lunch, duscha, byta om och sen förbereda ALLT inför kvällen! Har stått och strukit dukar idag och målat mina naglar, dock kommer förmodligen det försvinna när jag är i stallet imorgon bitti, men då får jag väll måla på lite extra DÅ!  Tänkte lägga upp bilder på naglarna för de blev väldigt fina! Men inte en ända bild gjorde de rättvisa så jag kanske kan försöka ta lite nya imorgon?
På kvällen kommer Många familjer hit, 25 pers tror jag vi blir, så det är fullt hus med många barn och efter som Jag och min bror "håller i festen" så måste vi få alla att ha kul typ... lite svårt att förklara.
Imorgon är äntligen skit-2012 över! hoppas på ett bättre 2013! Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig eller något om mina "nyårslöften", men det lär jag nog komma på under dan.
Dethär blev lite ointressant och flammigt inlägg! Hörs mer imorgon!
Min fina ponny! hoppas du är taggad imorgon! (lär ju få dig eftersom ingen annan vill det, Bäst!)
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0