Svar på en fråga

Fick en fråga om vilken konfa jag ska på som jag tänkte svara på..
Jag ska på Karlberg P3! Jag känner ingen där men alla dem känner typ varandra så det kommer nog bli lite svårt att komma in rätt i gruppen.. Men jag ska försöka att bara vara jag och vara glad så kanske dem vill vara med mig ändåå.
Jag var btw inte på konfaträffen i onsdags, jag skrev att jag skulle dit, men det gjorde jag inte. För jag låg med världens mensvärk så jag inte kunde röra mig, ryggen och magen sa ifrån lite där, och sen hade jag ett prov dagen efter + snökaoset som gjorde så mamma inte ville ut och köra.. så Därför hoppade jag över träffen! men nästa träff är igen om 1,5 vecka tror jag!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0