Party Party!

Hallå mina vänner! Igår drog jag till stallet efter skolan, promenera 25 minuter med lilla pållen. 
Efter det skynda jag mig hem, duscha, åt mat, bytte om, sminka mig och allt sånt. Sen drog jag till Mörby där jag träffa Elin, Malin och Eric. Vi köpte lite grejer och sen kom bussen 1h senare.. Då drog vi till pelle där lite folks var. Kvällen börja bra men sen spåra den ur ganska mycket.. Efter en kväll med tårar, skratt och allt där emellan så kom jag hem runt 1 tiden. Vaknade runt 4 och mådde skit men sen lyckades jag somna om. Vakna vid 9 nästa gång och då hade jag en bula i pannan, bitmärke i ryggen, blåmärke på armbågen... ah ni fattar... så idag har jag bara tagit det lugnt, andats lite och så...Men nu börjar jag få jätteont i magen så nu ska jag gå! puss på er
/Mathilda

Kommentarer
Postat av: Nora

Jätte fin blogg!
Kolla gärna in min blogg :)

2012-12-09 @ 16:41:37
URL: http://norathuens.blogg.se
Postat av: Eric

oj, tänk om någon ser bilden

2012-12-10 @ 20:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0