Nyårsklänningar

Dry Lake Mirir DressDry Lake Mirir Dress
Full Sequin Peplum DressFull Sequin Peplum Dress
 
Några fiiiiinfina kläningar till nyår från Missme.se! Jag har ångest över vad jag ska ha på mig.. Vi ska ha en feeet fest här med 24 pers inklusive min beeestee vänn Maliiiin! så det bli awesome!! 
MEN, Men, men..... vaaaad ska jag ha på mig? hmmm... allt på missme.se är typ slut i lager så där kan man ju inte beställa ifrån.. typiskt.. och det är ju bara 1 vecka kvar, så vad ska man ha på sig?
Ska man beställa nåt måste man ju göra det NU, för leveransen kan ju krångla och det kan ju bli fel..
 
Har ni något tips på sidor/affärer med snygga Nyårsklänningar? Snälla kommentera då för jag har ååångeeest över vad jag ska ha på mig! :o
 
 /Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0