Nyårsafton

Hej på er mina fina! Imorse var jag och tävlade. Nikkie gick inte med idag för att hon börjar blir ganska "hopptrött". Det har jag kännt länge nu, hon stannar på hinder och verkar inte riktigt vilja längre. Så hon får vila lite från hoppningen nu och sen starta lungt så hon förhoppningsvis tycker det blir kul igen! dock börjar hon ju bli lite gammal så vi får se hur det blir med det.. :/
Hursomhelts. Istället fick jag Beauty Boy! Nån som minns honom? Senast jag red honom var på en tävling på Hufvusta där vi blev nolla! Det är ända gången innan jag har tävlat honom, men han är väldigt snäll och hoppar oftast allt man styr på, och jag fick välja häst först på lottningen (lite oväntat) så då tog jag honom! Jag var så Sjukt stressad innan av olika anledningar! aldrig vart så stressad förrut!! jag skaka och fick ont i magen. Men vi kom iaf 3a och fick en gul, fin rosett! Det var millisekunder som skiljde 1an, 2an och 3an (mig) så det var lite otur att jag var den med sämst tid! speciellt när de andra fick mycket mer priser än mig.. Men jajaaa! Jag kom ju ändå 3a av 16 starter inkluderat stora hästar!
 
Kom hem halv ett och sen dess har jag fixat inför ikväll med dukning och allt! Om en timma kommer gästerna så jag måste rappa på nu! Ska städa rummet, sminka mig, blåsa håret, locka håret och göra en liten surprice till er! ;)
Juste, Såhär blev mina kanderade äpplen som jag gjorde i veckan! Haha guuud, de blev SÅ hårda!! Gick knappt att äta..
 
Ha en trevlig kväll Kära läsare!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0