Mina julklappar!

Kolla vad bra jag är på att uppdatera! Redan Nu lägger jag upp det jag fick! bra va?
 
Odd Molly Kofta
En Ubermysig Hoodie med byxor, men de var lite för stora så vi ska kolla om det finns en mindre strl..
Bondelid tunika
Mina fina Replay jeans! Men de var lite för stora, och eftersom de var så dyra så är det bättre att vi byter dem till en annan strl som passar perfa istället, kanske blir en annan modell och färg då också.. Men ett par jeans från Replay har jag iaf fått!! :D
Ett par svarta jeans från Crocker. Dem drar ju lätt åt sig damm och sånt som ni ser på andra bilden... så vi får se hur jag gör med dem!
Ett par gosii strumpor
Bareminerals sminkprodukter! Kändes lite som att mamma läste mina tankar med dethär.. Det fanns inte med på min önskelista, men jag behövde det verkligen och har spanat in det sen i somras! Men det kostar typ 2600 i vanliga fall så jag har inte vågat säga att jag ville ha det.. :$
Basic örhängen
Massa godis och trislotter och grejer..
PEEENGAAR!! :D
 
Sen har jag fått massa miniprylar också som spel och sånt, men det pallar jag inte ta foto på nu!
Jag är iaf jättenöjd!! Fick ni nåt fint i Julklapp? :)
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0