Fixat och klart

Nu är bilderna tillagda i inläggen!
 
Berättar bara lite snabbt nu att i Tisdags så drog jag och Malin direkt efter skolan och julshoppa lite i stan! Därefter träffa vi lite folks och käka på donken. Sen skulle vi dra till bion dårå, Sinister. Så vi gick till sergel resten gick in och jag stanna med Martin och Eric för de skulle handla popcorn och sånt så jag tänkte va snäll och vänta..  Sen skulle vi ju då gå in.. men fittjejen släppte inte in oss för det var 15årsgräns och vi är 14.. men alla våra kompisar som är en halvmeter kortare än oss kom in.. Så jaa.. Fan eller att jag var glad då! Men vi fick pengarna tillbaka och sen försökte vi komma in på alla möjliga sätt, så fittjejen såg när pelle och Danne skulle få in oss så de åkte ut från biosalongen och då gick även Kasper ut.. Så ja, vad gjorde vi.. jo vi satt där i nån timma, sen dorg vi ut och kasta lite snöbollar och sen drog vi och käka nåt typ.. eller inte jag, men jag "tittade väll på".. Sen drog vi hem när bion var slut.
Snea bilder, men där är från i tisdags!
 
/Mathilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0