bildlös

Åhhh skrev precis klart en roman om vad jag gjort idag sen försvann den.. och jag är trött så jag skriver bara såhär snabbt och enkelt vad ja gjort idag. Skola, Täby med johanna & Malin, Sola (first time), kolla affärer, hem, äta, duscha, fixa mig, Konfa, tråkig teater, 1/3 var fjortisar som skrek och skit och 3/4 av resten var tjejer, Not fun, alonetags, hem, julgran, skype, gitarr, sova. 
Så nu ska jag väll sova då ∞
 
Jag försökte skicka bilder som jag tagit idag med min iphone till min mejl men det gick inte, dvs heller int ebilderna från igår så jag gör alla inläggen imorgon så de kommer med bilder också! och så lägger jag till massor av bilder i dethär inlägget, så om ni vill se de sen så glöm ej att bläddra ner!
...bläddra ner sen..
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0