5 Saker Du inte visste om Mig

  • När jag är glad brukar jag sjunga, skratta, rida, städa eller träna. ← Det händer väll oftast när jag är pigg och har kollat på många inspobilder så hjärnan sätter fart och kroppen börjar städa etc..
 
  • Jag kan spela gitarr. De flesta av er vet säkert redan det, men om det skulle råka vara några nya här som jag inte känner så vet ni nu att jag kan spela gitarr ganska bra! Finns bevis på min FB.. Haha, dock väldigt gammalt..
 
  • Jag tror inte på att jorden går under på Fredag.. varför skulle den ens det? Om du, din hipster kan svara på den frågan så kommer jag ändå inte tro att alla dör på fredag bara för det. Hur många gånger har man inte sagt att jorden kommer gå under, så varför skulle den göra dte nu helt plötsligt?
 
  •  Jag är Dramatiker.
 
  • Jag kan buktala. Haha nej det kan jag inte.. jag kan prata med stängd mun och folk fattar vad jag snackar om eller vilken låt jag sjunger på osv..
 
hahha åhhh, lilla lakrits!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0