15 days left

Pluggar till NOprov och SOprov! great!
Inatt sov Malin här. Vi spela Mariocart, baka lussebullar och åt tårta och sånt.. Hon stack vid 1 idag. Både idag och igår har jag vart inne hela dagarna, öppnade dörren igår till malin liksom annars har jag lågt med frisk syre i kroppen nu.. 
 
Om 15 dagar är det julafton! helt sjukt! två veckor kvar i skolan.. så sjukt härligt! Ska försöka få upp en önskelista här snart, idag/imorgon kanske?
 
Behöver lite nya kläder, har kollat in lite som jag ska köpa, så får fixa det nu i veckan! 
 
Nyår, vad händer på Nyår? Jag vet faktiskt inte.. Vi ska ha nån stor grej här hemma med typ 25 pers som förra året, men jag vill va med mina vänner! Fast det känns som att väldigt många åker bort nu över jullovet, och då alltså även över nyår.. Så jag vet inte hur jag ska göra! Hela nyårskänslan är ju som bäst när man är med kompisar, glittriga klänningar och allt överspexat makeup och hår som man bara gör på nyårsafton. Det är ju inte lika kul med 10 andra familjer typ....  
Ja, så nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra på nyårsafton. Tycker det är så himla segt att sitta hemma (även fast 25 andra pers kommer hit), för det är ju så mycket roligare med vänner!
 
Mina vänner...♥
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0