Vinst!

Hejhej!
Låg i sängen tills 5 idag. Kände att liksom, sista dagen på sommarlovet, varför inte bara chilla, skita i allt och bara ligga i sängen hela dagen? ...så det gjorde jag. Vid 19,00 hade jag fotbollsmatch. Vinst blev det med 5-1! Så nu ligger vi ensamma på första platsen! (förra säsongen slutade vi på delad etta) kom hem 20.15 typ. Duscha snabbt av mig allt svätt, åt snabbt och sen åkte jag till stallet. Det blir ju så fort mörkt nu för tiden så hann rida 35-40 min på gräsbanan. Lite läskigt är det ändå i ett sånt här litet stall när det inte är några människor och få med lampor (inga lampor där man ska hämta hö, får ju mardrömmar!!...)Nu hör jag mamma kommer för att hämta mig från stallet.
Imorgon blir det skooolaaa! Tagg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0