stipendium

hej! har baxat pappas dator nu. På Tisdag får jag min nya!! TAGG!
imorgon blir det fotbollsmatch och på Söndag ska jag försöka få med mig mamma till stan,barkarby, täby eller NÅT för att handla lite höstkläder som kan behövas. på måndag rider jag eventuellt puh, annars har jag kaaaanske fotbollsträning.. bror på om jag ska ha min sista match imorgon eller nästa helg.. vi får nog se hur det känns imorgon så får jag avgöra sen! Tisdag (ny dator!) blir det hoppning på puh för Yen. vi kommer då antagligen ställa upp hinder på gräsbanan och ta några skutt. onsdag - dont know, puh eller fotboll antagligen. Torsdag, hoppning i hoppspecialen! har saknat alla där, speciellt Nikkie, så det ska bli kul att få rida och träffa dem igen.
 
åh, på måndag ska vi ha våra första elevens val lektioner. Har fått cambridge. för er som inte vet är det Extra engelska som avslutas med en prov och klarar man det provet får man ett stependium som bla är väldigt bra i ens CV, + att du lättare får jobb i andra länder och du får en direkt biljett in på cambridgeskolor såsom i London, USA mm.
 
Med extra engelska menar jag inte att jag har valt det för jag är mycket sämre än alla andra. jag har valt det för att kunna få detta stipendium eftersom jag gärna vill bli utbytesstudent 1 år när jag blir äldre.
denhär kursen tycker jag ska bli jätteintressant och jag hoppas den är så bra och lärorik som alla säger! förmodligen ett tips till er 99, 00, 01 sen när ni ska välja elevens val.
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0