Good/bad

- när tjejer blir för tjatiga om att de vill ha de perfekta förhållandet och den perfekta killen, så när de träffar nån som "skulle kunna funka" tar man den och kallar den älskling första dan man ses?

- det regnar förjävla mycket just nu 😭

- "jag älskar dig" är en mening som sägs för ofta.

- jag börjar ge upp saker. Hästar, jag kommer ändå aldrig få en häst så är det värt att kämpa? Etc.

- har träningsvärk i benen och har haft det en vecka nu. 😭

- sommarlovet är över.



+ jag fyller år om 5 veckor!!😃

+ kanske börjar på volleyboll eller nåt nu när jag kommer sluta på fotbollen.tips?

+ hoppspecialen har börjat!

+ min pappa åker till USA i mitten av september vilket betyder att han kan köpa massa födelsedagspresenter till mig där!!!😏

+ om typ 300 dagar är det sommar igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0