brist

 
Mallorca.
 

min dator dampar = funkar inte, så jag kan inte ladda över bilder från min kamera!? blir nåt stört irreterad!  men snart får jag en ny dator så hoppas det funkar bättre då!
 
idag red jag puh. han var lite lat och orkade inte gå i form eller göra nåt speciellt så han var lite jobbig... Yen skjutsade hem mig från stallet och påvägen hem åkte vi förbi hans nya stall. Puh byter nämligen stall nu igen på Lördag. dethär är ett litet stall på 3 hästar och har ingen ridbana eller något alls utan ligger mitt i ett villaområde, nära vattnet och nära tåget, ganska precis vid Täby galopp. lite synd att man inte kan träna På Riktigt men det finns ridavastånd det 5 ridhus/paddok så det löser sig nog ändå! mysigt var det iaf!
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0