blandade bilder från idag

det går inte ladda över bilder från min kamera till datorn så det blev några mobilbilder från idag istället, tyvärr, vet att det är tråkigare och fulare men det ska förbättras snart eftersom jag får en ny dator i skolan och kan slänga min gamla skrothög till laptop...
 
 
aja, idag har jag sprungit/gått/pw 8km med mallanballan. tog en dusch. därefter tog vi en sallad till lunch hemma hos mig. hon gick vid 4. jag börja diska och sedan slngde jag mig på sängen. kollade på top model och Prodjekt runway medan jag åt en god mango. bytte om och fixade mig och vid 8 stack jag till malin. väntade utanför henne i 20 min, därefter mötte vi upp Stiiiina och Eriiiic vid bussen. handla choklad och annat gott och drog till ett dagis. tänkte sätta oss på taket och titta på solnedgången men anledning 1 till att vi inte gjorde det var för att det var nån sur tant som såg oss och ropade på oss från hennes lägenhet på högsta våningen så vi blev lite skrajja och satte oss istället i nån klättersak i parken. anledning 2 var att vi inte äns kom upp på taket....
vid 10 drog jag hem efter att ludvig hade kommit. behövde gå på toa och de andra skulle ändå dra nån timme senare, så jag gick hem och satte mig med en filt och kollade på Wallander.
 
/ blus vila / jeans gina / kofta sandwich_ / converse / väska marknad i turkiet / solbrajjor Rayban /
 

/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0