Gårkvällen

Heej! Min morgon igår började inte bra alls. Kände bara "fuck, det är verkligen fredag den 13". Drog iaf sen till skolan-kom sent, hade matte och då hade jag boken hemma.. dagen rulla på. Klockan slog 11.30 och jag visste att det var nu det var Trasans tur. Satt och vänta på samtalet då Eva skulle ringa i några timmar. Sen skrev Lina på Kik att Trasan var frisk!! Det var SÅ skön känsla! Alltså äntligen.. Efter skolan drog jag iaf hem och åt/bytte om. Sen cyklade jag till stallet med jättebra humör eftersom Trasan var frisk. Började mocka, fixa mat och sånt och sen öppnade jag skåpet i Sadelkammaren och där stod en VS-påse till mig från Eva. Blev så chockad men det var så kul och blev så glad! Sen blev det en sväng ut på Trasan i skogen och då gick allt också bra! Fixade därefter det sista i stallet, smörjde stövlarna mm och sen cyklade jag hem med musik i lurarna.
Alltså söt hon är.. hon är så himla social och vill vara med överallt, sötan♥
 
När jag kom hem hoppade jag snabbt in i duschen och städade iordning mitt rum. Sen kom Veronica vid halv 9 och då åt vi middag. Efter ett tag kom även Stina och Julia och efter det satt vi mest och snacka. Sen rullade Malin in nån timme senare och jaa... kvällen fortsatte så med mycket prat och lite godis!
 
Tanken var att vi skulle Bada Jacuzzi men sen märkte vi att typ alla hade mens, haha, så det gick ju inte då! Men vid 11 drog Veronica ochinte så långt efter drog även Stina och sen drog Malin och Julia sist men jag tror jag hade somnat då för jag kommer knappt ihåg det... Var så sjukt trött!
 
Jag hade iaf en väldigt mysig Fredag den 13, även fast jag gärna hade gått på Oskar Linnros, så passade dethär jättebra och det var bara mysigt att få chilla, snacka och skratta med massa kompisar!
Haha, jättefula bilder men hade inga andra så, jaja, får bli ett sånt osammanhängade, tråkigt men ändå roligt inlägg nu!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0