Kokosbollar

Heej! sitter i sängen och har nyss avverkat ett avsnitt av Paradise Hotel. Slutade egentligen skolan vid 14 idag men valde att stanna kvar och göra ett samhällsprov i 2h. "Varför?" kanske ni tänker då.. men jag har faktiskt ingen aning.. Smöra lite för läran kanske ;-) Så idag har jag vart i skolan från 8.10-16.30, sååå länge! När jag kom hem var det så mörkt ute, så valde att baka kokosbollar med Emma, min syster, dricka te och kolla på Tillbaka till Vinteratan som jag igår fick Emma att börja kolla på! Haha, tror alla minns det va? Såå bra! barndomsminnen♥
 
Är så trött så jag vet inte vad.. men måste ta tag i spanskan nu! Har prov imorgon och det är massa saker som ska pluggas och repeteras.. blää.
haha skeev, sämst kvalité-bild
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0