Jobbat klart för idag!

Nu är ytterligare en dag på jobbet avklarat! Lugnare idag och inte lika mycket kunder.. Stod mest i kassan idag och det var jättekul! Känner att jag börjar lära mig mer och mer nu och då blir allt lättare och roligare!
 
Imorgon börjar jag 7.00 istället för 8.00! Upp 6.15 alltså, men bor så nära caféet så kommer snooza till 6.30 om jag känner mig rätt.. Vi har en leverans på smörgåstårta så därför börjar jag tidigare.. slutar även 14 då istället! Vi kommer även få Stor leverans på grönsaker&frukt imorgon + att på onsdagar har vi lite extra kunder (har de sagt) så imorgon blir det full rulle! Men kom gärna förbi! Så kan jag visa mina skills i kassan, haha ;) 
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0