Must haves - Summer

 Q: Gör ett typ collage med "must havies" inför sommarn!
A: Absolut!
Must Haves
 
Must Haves by thildaljungberg featuring a ruffle bikini
 
1. Snygga färgglada/vita toppar! - Aldrig fel och det är supersnyggt till vita shorts på sommaren!
 
2. Bikinisar - färgglada i olika mönster! Du spenderar ju mycket tid på stranden på somrarna så då tycker jag att man kan invistera i en snygg bikini eller köpa fler så man har många att skifta emellan.
 
3. Solglasögon är ju nåt du använder varje dag! (keps också kanske?) och eftersom man har solglasögonen i ansiktet är det de första man ser på någon och då vill man ju ha snygga solisar ;)
 
4. Vita spetsshorts, vanliga vita shorts, vit spetskjol. - allt detta är sååå snyggt och viktigt i sommar! Till bruna ben och najsiga skor funkar det till vilken top som helst och det kommer ändå bli supersnyggt!
 
5. Jeanskjolar. Min jeanskjol som jag FICK GRATIS förra året har hålen töjt sig på så mycket att jag behöver en/flera nya jeanskjolar. Det är suupersnyggt med Denimskirts så det tycker jag alla borde ha!
 
6. Ballerinaskor. Såå fiint, passar till allt och det är din bästa vän på somrarna. Att ha ett par sköna ballerinas att skifta conversen med är bäst! Färgglada/basic färger - funkar både och!
 
/Mathilda
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var kommer den sicsaxiga bikinin ifrån?
Kram

2013-05-27 @ 21:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0