Jag försöker iaf!

Heej! Jag har försööökt att uppdatera via mobilen flera gånger, men dte har faktiskt inte funkat, och jag har haft så himla dåligt med tid så har inte hunnit gå in på datorn, tyvärr! har typ 8 prov dessa två veckor + massa inlämningar och extra läxor som måste prioriteras så därför hamnar bloggen ett snäpp åt sidan då. Har pluggat stenhårt till NOn nu, så jag hoppas den sitter imorgon! Snart är klockan 12 och jag ska nu börja med spanskaglosorna! great! 098vgbfciuuuu /Lakrits (haha min katt gick på min dator, han är lite mys-sugen verkar det som för han låter mig inte skriva klart inlägget ifred och kurrar jättemycket och drar sig..) 
Nej, men pallar faktiskt inte göra spanskan så noggrant.. läser nog bara igenom och sen får jag inprovisera imorgon för jag är svintrött och måste sova!
Ska försöka uppdatera mer imorgon också! kanske tar med datorn till skolan och då kan jag göra några inlägg mellan lektionerna! Men vi får se.. hatar att släpa med mig min tunga dator i onödan liksom..
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0