Q/A

Hehe, här kommer några nya och sena svar på frågor ni ställt typ senaste månaden.. ni frågar inte frågor så ofta så därför blir det sånnahär Q/A där vissa frågor borde svarats för jääätteeelänge sen, hoho, så ni får fråga mer hörni!
 
Du sjunger jätte bra 👍
Oj va sjukt grym du är på att sjunga! Vad heter låten? :)
Omg !! Skit duktig !! Vill höra mer :)
Mathilda va sjukt!!! Sviiinduktig!!
Åhh Taaack vad ni är snälla alla! Massa pussar och kramar goingar! Låten heter The Way I Am med Ingrid Michealson :)
 
asså skippa att raka armarna, om man inte skulle ha överdrivet mycket hår på dom/har mycket synligt (svart/brunt) hår på dom. om det är normalmycket hår så tycker jag inte att de ska rakas /kille
↑ ;-))
 
Sök på CV-mallar! PÅ google alltså
Taaack för tipset!
 
Du var sjukt duktig på avslutningen! Du ska inte vara ledsen för det, alla i min klass tyckte också att du var jätte duktig!
Åh, Taack! Vad glad jag blir!!
 
mer bilder :D super fin blogg älskar den!!
Okii! Åhh Taaack!!
 
vart kollar du på clubhouse? asso typ swefilmer eller liknande? svara görna i ett inlägg :)
Jag kollar faktiskt på Youtube, hehe, hittade inte det någon annan stanns, men det funkar bra! Dock är det ju inte svenskt text till. HÄR har du länk till första avsnittet och sen kommer de i ordning efteråt i högerspalten! :-)
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0