MathyMath;

* Efter att jag var på ett ridläger för typ 5år sen där jag blev sjuk så blev jag helt instängd från omvärlden resten av sommarlovet och en tid därefter. Var aldrig hemma hos nån kompis, vågade absolut inte sova hos någon, efter skolan gick jag bara raka vägen hem och om nån stod utanför mitt hus och knacka på och ringde så ignorerade jag typ det och låtsades att jag ej var hemma.. I skolan betedde jag mig dock normalt..Sjuk tid! Som tur är så är den över nu.
* Vissa dagar står jag i spegel & tänker "jäklar, jag skulle kunna starta ett fitnesskonto med dessa absen som jag har" typ, och andra dagar (de flesta) tycker jag att jag är så tjock så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
* Min största idol under 7an var Angelica Augustsson. Sen skulle jag hålla ett tal om henne på svenskan och var tvungen att göra en research och då visade det sig att hon glidit mer på räkmacka än vad jag trott...
* När jag var på Stockholm & Falsterbo Horse Show blev jag så rörd att jag nästan började gråta 10 gånger. När man tittar på föräldrarnas reaktioner när deras barn rider i mål och är nolla är så jäkla underbar! alltså det är så mycket känslor.. 
* Blir väldigt lätt rörd, haha.
* Har typ komplex för mina höfter.. Vill inte ha några höfter, tycker jag ser tjock ut bara..
* Jag är otroligt lat! Alltså nu snackar vi riktigt lat! Men ibland biter jag verkligen samman, men är väldigt lat.
* Jag är sjuukt "realistisk" av mig. Och väldigt ifrågasättande, inte alls så värst spontan av mig. Ska vi göra nånting som vi aldrig gjort förrut, jag och några vänner, så har jag alltid tuuuusen frågor att ställa och inser jag att det inte kommer funka (när min "realsistiska" sida kommer fram) så är jag ganska snabb på att bestämma mig för att, nej. Det går inte.
* Jag är snål. Haha.. meeen jag har faktiskt blivit mycket bättre! Det kan Malin intyga om! Ger mycket oftare ny och kan bjussa hit och dit - mognadsbevis.
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0