Mars 2013

| Fick börja Rida Baldi, vi tävlade och Vann stort! | Mina populära kakor som många av er ville ha recept på, bakades en del i mars | Provred Gullan en gång | Hopptränade för Eva bengtsson med Baldi | Var på flera Konfaträffar och kyrk-besök iom konfan | Firade påsk med kusinerna en helg hos mormor&morfar. |

Mars var lite roligare än februari! Ridningen gick bra nu när jag fick börja rida Baldi, men Trasan var ju fortfarande skadad och det sög.. Var på flera konfaträffar vilket var stelt i början eftersom jag inte kände NÅN.. nu känns det jättekonstigt att skriva det och tänka tillbaka eftersom man känner alla så bra nu! I Mars kom "vår-feelings", och för er som kanske inte vet, så älskar jag den känslan!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0