Maaaasssa Godis!!!

Hejsan underbara ni och min fina, öppna dagbok som jag loggar in på massvis av gånger varje dag! Har ni haft en bra Julafton?
Min julafton var ganska seg, ingen direkt stämning, MEN julklapparna var GRYMMA!! Åhh alla vi barn i familjen går nog och lägger oss med ett leende idag,  för alla vi tre fick varsin ny mobil! Snacka om att Tomten va snäll i år!
Är såå glad! Fick massa annat supernajs också! Vill ni se?

Nu ska jag faktiskt sätta på det näst sista avsnittet av pll! Har inte vågat kolla klart för vill verkligen inte att det tar sluuut, & nu på senaste tiden har vi haft så mycket i skolan så har inte hunnit heller, men det ska jag alltså göra nu! -till sällskap har jag min baoutastora Godisskål som jag fick av mormor&farmor proppfull med Godis, mums!

Godnatt alla ni, godnatt julafton 2013! Vi ses igen 2015! -jajjemensan!!

/Mathilda


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du lägga upp bilder på vad du fick!! :)

2013-12-25 @ 12:47:55
Postat av: Ditt största fan!!!!!

LÄGG UPP BILDER PÅ ALLT SNÄLLA OMG ÄLSKAR DIG OCH DIN BLOGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: Malin, I know its you! ;-)))))
Mathilda Ljungberg

2013-12-25 @ 14:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0