Last Friday

Hehåå! Idag har jag vart så duktig SÅ. Städat rummet + möblerat om rummet och slagit in julklappar.. Nu är klockan 10min över 3 och jag är inte ett dugg trött.. satt det är ju inte så bra..
 
Juste, tänkte berätta lite om i fredags! Somsagt skulle vi till nåt museum med skolan efter lunch så efter det stannade jag och Malin kvar en snabbis och sprang in i typ två affärer innan Malin blev för trött och ville åka hem, haha..så då åkte vi till Veronica och spenderade hela långa kvällen där.. Vi hade köpt med oss choklad och massa najs, och egentligen skulle vi bakat och dricka varm choklad med grädde och marshmellows också, men nu kom jag på att vi aldrig gjorde det! Haha.. fast vi var ju ganska mätta endå efter all annan mat, chips, choklad, morötter, dip osv.. Emy var också med stora delar av kvällen! Sen åkte vi hem runt 23 och resten av kvällen chillade jag framför film med Mami!
 
/Mathilda
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0