Långhelg (?)

Heej! Är hemma från skolan idag, var hemma igår också. Har så vansinnigt enormt mycket plugg så trots att jag behöver vila har jag inte tid! Sitter atm med en syslöjds-inlämning och skriver 3 sidor om mitt broderi, yeey. Sen ska jag plugga massor inför spanskaprov imorgon, svenska redovisning imorgon, So-prov på torsdag och så måste jag läsa ut dendär j**** boken som hag har 400 sidor kvar av. Yes, sketakul! Har inte vart i stallet på en vecka heller så saknar hästen very, very much! Blää, en vecka kvar sen är det lov! Bara att bita ihop, right?
Döööör av saknad till Nikkie & Baldi! Vill rida och hoppa runt banor på de nununu! Mina små pluttisar♥
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0