Julklappar!

Ni ville ju se mina Julklappar sååå, här kommer dem! Är supernöjd!
Men vissa saker känns inte "min stil" så de ska bytas!

// Fick min Älskade Iphone5s!! Trodde aaaaldrig jag skulle få den då pappa försökt tjata på mig i månader nu att jag skulle önska mig en SamsungS4 istället, men nu vart han snääll!! Vi fick en Ipad Air (tror jag den heter) till ett billigare pris också, men den är till hela familjen!  //Presentkort på 500:- i TäbyC som jag fick av supersnälla Eva (som äger Trasan) //
// Fick denna fina Racesafe väst som vi köpte på Stockholm Horse Show, alltså visste jag redan att jag skulle få den.. Snääälll mami då jag nästan har en likadan som funkar, hehe.. //
// Massa kläder på det: // Guldig spetsTopp (som jag ska lämna tillbaka), och en jättesnygg kavaj! av mamma. // Söta Shorts och stickad Tröja fick jag av Malin & Micke(faster+sambo), // Och tre par Kingsland-strumpor som jag och mamma köpte på Stockholm Horse Show, alltså visste jag redan att jag skulle få de innan också! //
//jättefina lakan och örngott fick jag av Mami & Daddy - vääldigt behövligt! //
// Massa accessoarer: // Mönstrad Sjal + nitskärpet av Malin & Micke // söta strumpor från farmor // fint "boksmycke" från mormor&morfar // Stoort halsband av Mumi som jag ska byta! //
// Världens myyysigaste filt från min mor&far //
// Superfin Silvrig häst som jag fick av Eva också! Hon är så snäll!! Hon köpte den till mig på Stockholm horse show när jag tittade bort, för vi gick förbi den innan och då sa jag "åhh vilken snygg häst, skulle passa asbra i mitt rum" typ.. var så himla trött den dan ju så kommer inte ihåg när det hände att hon sprang iväg och köpte den, haha.. vad tycker ni? Var den inte fiiin? // "Love" fick jag från mormor& morfar! Har alltid tyckt sånna små ord är fina att ha i rummet så blev jätteglad! //
 
+ så fick jag massa pengar av släkt, såntdär armband man sätter mobilen i när man är ute och springer, extra mobilskydd till framsidan av farmor, & en adapter man sätter mellan min gamla Iphone4-laddare till min iPhone5s eftersom det är annat uttag..

Är sååååsåsåsåsåsåsåååå Nöjd över mina fina presenter! Kunde inte bli bättre! ...eller jo, om jag fått en häst... men bortsätt från det så är jag jättenöjd!
 
Vad fick ni för julklappar? Kommentera! Vill jättegärna veta!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0