Hemma!

Heej! Nu är jag hemma från en mysig helg på Karlberg. Har sovit typ 5h totalt så är stört trött.. men kul har det varit! Känns så "hemma" när man är där på nåt sätt, mys! Har filmat jättemycket också (85 filmer!!!) så hittar nog några som jag kan göra en film av så ni får se mer hur det ser ut där och vad vi gjort typ. 
Nu ska jag ta en lussebulle som mamma & Emma nyss har bakat, så ska jag fräscha upp mig lite så drar vi till Globen för Stockholm Horse Show! Kommer bli sååå kul!
Typ de ända bilderna jag har.. har bara filmer hehe

/Mathilda

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej, jag funderar på vilka skor jag ska ha på Nobel på mörbyskolan. Jag vill ha klackskor men jag vet inte riktigt hur höga. Vad ska du ha för skor och vad tycker du är för högt och för lågt? Skulle du kunna göra ett inlägg om det här? Skulle vara jättesnällt!

2013-12-01 @ 21:06:47
Postat av: Yay

När kommer filmen upp? Vad heter alla som gick på ditt läger och vilka håller du fortfarande kontakten med?

2013-12-02 @ 20:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0