Go'.....kväll?? Bloggen

Heeej! 25December, dagen efter julafton, några dagar kvar till nyårsafton.. Jag blev helt chockad när jag kollade på klockan nyss!! Den är 21.45 och jag trodde den var typ 16.00.. Herregud!
 
Dagen idag har spenderats framför julfilmer. Skippade lunchen för var så trött på all julmat och åt en skål mango och nån annan orange frukt istället - exotiskt! Höll på att somna ett tag, men då var det dags för sällskapsspel så jag piggnade ganska snabbt till. Fick stå och fixa Kaffe till alla pensionärer i huset som inte förstår sig på kaffemaskinen också haha.. Sen började vi spela Sherlock Holmes spel som tog mer eller mindre hela dagen. Nyss åt vi klart middan (som jag fick för mig var lunch, haha) och nu ropar de på mig att jag ska komma ner för att spela Julklappsspel!
 
Har lite inlägg på G sen så efter spelet så är jag tillbaka med uppdatering igen!
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0