Godmorgon!

Idag vart det upp tiiidigt för min del! 9.00 och jag gick och la mig vid typ 4.00 inatt? Ah, ni förstår ju, är sjuuukt trött! Men var tvungen att dra upp såhär tidigt för om 2h ska hela släkten på bio, tjihooo här kommer fam.ljungberg/svensson med släkt och vänner liksom..! Vi ska se hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. ..puh... lååångt namn för en film, haha. Sen stannar vi och byter några julklappar, kanske kollar rean lite snabbt. Sen blir det hem för lunch & därefter drar vi, hela tjocka släkten, till Malin&Micke för lite julfika i deras lägenhet i stan! Myys! Ska försöka uppdatera under dagen, la in lite på tidsinställt igår också.. Hörs senare! 
Miss my little friend, Trasis! Men imorgon har jag henne igen, och sen ska jag ha henne mycket resten utav lovet! Hoppträning och, läs nu, - Pay&Jump! är inplanerat!! wiiie så taggad!!
 
/Mathilda
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0