Godaste Chai på länge!

Hellu vänner! Kom precis hem från skolan, min klass är så härlig för vi hade vikarie på Bilden idag och det kändes ju ganska onödigt så le hole clase drog hem! Alltså slutade vi 2h tidigare än vi skulle vilket var riktigt värt! 
 
Direkt när jag kom hem gick jag till kaffemaskinen och gjorde mig en chai som blev p e r f e k t ! Alltså konsistensen mellan vatten, mjölk, skum och pulver blev den bästa chai jag nånsin gjort! Så nu sitter jag och dricker den medan jag tänkte påbörja att skriva ett CV! Har aldrig skrivit ett CV förrut och jag har ju inte direkt nån karriär så jag vet inte vad jag ska skriva men.. jag kommer väll på något!
 
Har ni något tips för hur man ska skriva ett CV på bästa sätt så får ni jättegärna kommentera!
 
/Mathilda
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sök på CV-mallar! PÅ google alltså

Svar: Åh, tack så mycket!!
Mathilda Ljungberg

2013-12-17 @ 19:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0