10 Facts;

Jag stör mig enormt på folk som köper samma grejer som jag har, eller om jag tycker nåt är snyggt och säger det, så går den och köper det.. ugh..
 
Jag går verkligen in i sjukt deprision över vintern. Är atm sur på allt och alla, speciellt min mamma, haha stackarn!
 
Jag är avundsjuk på väldigt många.
 
Om jag skulle få barn nu skulle det heta Theodor (såå fint), eller Melvin om det var en kille. Tjej är jag inte heelt hundra, men nåt lite annorlunda - Tiffany, Juliette, Melanie..
 
Jag ska få en kusiin! Hihihihi, är helt hype!
 
Får klaustrofobi typ när en kille blir för på och för "gullig"... Han ska va svårfångad som fan.
 
Somnar ALLTID när jag solar! Älskar att jag inte är sån som får panik. Att sova i solen är det bästa som finns!
 
Min pappa (..hela min familj) mobbar mig dagligen för min blogg, haha :-((((
 
Jag har en liten crush på en kompis (kille dårå), hohohoho
 
Jag älskar att luras med mina närmsta vänner och leka "bortskämd", venne varför, Säger aldrig heller efter typ "nej jag skoja bara", haha så det är jättedumt.. men det är så kul att se deras blickar och respons när man "skryter"! Fast jag är inte så egentligen.. leker bara. 
 
/Mathilda
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0