Dying in Sven

Heeyy! Igår åkte jag med Malin till stan efter skolan, fick med mig några småsaker hem som jag visar er sen! Var hemma runt 18-19.00, åt middag & började sen fixa mig lite.. vid halv 10 drog jag mig ut i snöstormen och träffa Phia, vi dog vidare till Filip där det var lite folk! Var väll där till 00 sen drog hela gänget till Victor. Rolig och soft kväll i slutet! Gick hem vid 03 och la mig på dirren. 
 
Idag vaknade jag 13.30, hehe stört.. har bara ätit lunch, städat rummet och kollat på tv av de två timmarna jag har vart vaken. Ikväll drar jag till Stina för middag med ett gäng tror jag, och sen drar vi vidare på fest och sen sover Malin här! 
 
Juste, stort Taack för alla fina kommentarer om min lilla video! Haha, nej men det är jättekul, så tack!
 
Hoppas ni alla har en rolig lördagkväll!
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0