April 2013

| Valde att sluta med fotbollen. Detta var min sista match.. eller ja.. | Kollade på oth heeela tiden!! | Praoade på Östergårds 2 veckor. | Fick för mig att det var soligt så satte mig och sola, haha, ville så gärna ha sommar!! | Var på Justin Biebers konsert med Juliaa! | Lajtet krök vid Ösby med massa goingar | tävlade Baldi på Haningebygden, gick dock skit och fick 4fel.. Tävlade dock hemma helgen efter och Vann igen! film från vinstritten fins HÄR | hade mys hos Annii, låg på studdsmattan efteråt med massa täcken, gosade & kollade på stjärnorna! | Fick börja rida Trasan igen! |

April var GRYM! Hände så mycket så var tvungen att ta med 9 bilder istället för 6 bilder som ni ser.. Det började bli mycket varmare vilket jag verkligen gillade! Var på justins konsert vilket var kul. Tog äntligen tummen ur röven eller vafan man säger (haha..) och slutade på fotbollen! Hade kuul med mina vänner, tränade mycket & Trasan sattes igång igen!
 
Trasan var, som ni alla kanske inte minns, skadad en månad innan hon fick sin "stora skada". 
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0