20/24

HejHej! Idag gick jag i skolan mellan 9.20-15.30. Väääldigt chill dag där jag mest befann mig i syslöjdsalen för att göra klart min kjol, bild kommeeerr! Efter skolan åkte jag och Malin in till stan för julklappsshopping vilket slutade med att båda kom hem tomhänta - l y c k a t !
 
Åkte till Emy en snabbis och sen drog vi hem runt 19.30. Då hade mormor&morfar kommit hit. Somna till 1h innan jag åt middag. Resten av kvällen har vart luugn! 
 
Imorgon blir det Avslutning och jag ska sjunga... !!! Kommer va såå nervös och känner att alla har höga förväntingar vilket sätter jättestor press.. Sen har jag också vart hes hela kvällen och suttit med te & halstabletter så vi får se om jag ens får ut en ton imorgon.. Hoppas det går bra iaf! Efter avslutningen, som är klar 12, åker jag till stallet och rider på Trasan. På kvällen sen blir det Fest och sen sover nog Malz här!
 
Ah, äntligen jullov! Faaan vad jag har längtat, så stöört skoltrött nu de senaste veckorna! Känns riktigt soft!
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0