1 vecka kvar!

Wiiiee! Nu är det bara en vecka kvar till julafton! Kan inte påstå att jag har längtat efter själva vintern direkt och jag är faktiskt väldigt glad att det inte är nån snö än. Men om exakt 1 vecka nu så är det julafton! Och då vill jag att det ska vara snö och stora istappar som hänger utanför vårt stora fönster i vardagsrummet! 
 
Dock är jag lite i en kris nu! Har inte köpt en ända julklapp i år och det är ju (somsagt) bara 1 vecka kvar! Ahh.. och förmodligen kommer det ju va kaos i helgen, så jag måste fixa detta Idag eller på Torsdag denna veckan för resten av dagarna ska jag till stallet och komemr ha svårt att hinna stallet och stan på samma dag när det blir mörkt så fort.. Jesus, kommer inte hinna handla julklappar till alla.. hoho, nejmen det löser sig nog!
 
Är ni excited inför jul? Eller känner ni lite som jag att alla tumblr-bilder som cirkulerar om Jul kanske inte är så realistiska jämnt?
 
Så kommer "positiva Mathy" Här och sprider denna känsla om julen↓ (som tyvärr stämmer mest enligt mig)
 
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0