Helgens planer

Jaa, Fredagen är ju redan förbi, så vi kör en snabb Lördag/Söndag!
 
Lördag:  Fika/Lunch/Picknick med Malin, Elin, Pelle & Martin. Kanske rider Trasan. Kvällen är oklar för min del, antingen är jag med på kräftskiva (men gillar inte kräftor så mycket, dock är det ju mysiga vänner så) och sen Ösby med Massa folk. Eller så träffar jag kompisar i Täby där en kille fyller år. Men vi får se lite hur det blir.. Beror lite på vädret också.. och det brukar alltid bli struligt precis innan så ja - inget bestämt.
 
Söndag: Klockan 10.00 ska jag vara i stallet för då kommer en leverans med Hö. Blir nog en förmiddag/morgon i stallet helt enkelt. Trasan ska ridas och fixas så det lär ta några timmar där. Sen är jag sugen på att dra till Täby Centrum och se den nya delen de har öppnat där med Mamma! Skulle vara najs. Sen blir det till att plugga jättemycket! Måste göra ca 70tal i matten för att ligga bra till och tills på fredag nästa vecka ska jag ha läst 60 sidor i en svenskabok som jag inte har börjat med än.
 
Så så ligger det till just nu! Har säkert glömt nåt också... Plus att det alltid brukar bli lite extra. 
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0